Friday, September 12, 2008

:*

Så då har jag ätit mat. De blev soppa, den blev helt okej.
Städa blev det inte så mycket med.

Kl är nu 18.30 och jag har bara rökt 2 cigaretter, de börjar verkligen kännas.

Ska snart åka iväg till Bella. Förhoppningsvis är inte hon så röksugen. Är så svårt att lägga av och röka när man bara har vänner som röker. Det är ingen av dem häller som vet att jag håller på att sluta, eller försöker.
De var som jag sa till min lillebror;
- Jag försöker sluta varje dag, men varje dag går det åt helvete.

Så varför säga det när det varje dag går åt helvete.

Anledningen till att jag håller på att sluta är för att jag har skrivit på min aupair sida att jag inte röker. För hur många vill att en rökande tonåring ska ta hand om sina ungar? Sen är det så att det är inte så bra att röka. Vill egentligen inte röka, jag vill sluta. Men jag har inte riktigt motivationen till de.
Även att pappa dog av cancer av de. Fast de var ju inte bara rökningen han dog av men en del av de.

Vi får se hur det går med de, uppdatering ska jag försöka göra dagligen

No comments:

Post a Comment

Followers