Saturday, June 5, 2010

Nya klänningar!

Igår fick jag och njöt på stan med några vänne roch bestämde mig att köpa en klänning för att ajg hade fått ett sms från Lindex att jag kunde få halv priset på en. Tog med mig Ninette och Veroncia dit. Och det stoppade mig att kolla på alla klänningar som var svarta. Tydlingen tycker och klagar väldigt mycket att jag har för mycket svart på mig?! Om det finns något ens som heter för mycket svart?

Men jag hittade två klänningar som jag gillade som inte var svarta:)

Här är en klänning från lindex som det var great summer deal på så den kostade mig bara 99 kr, kommer inte ihåg vad den kostade egentligen, kanske 199?




Den andra klänning från Lindex för 249 kr. Men eftersom jag hade fått ett sms från Lindex klubb så fick jag den för halva priset:D




SOlen kan göra en sååå lycklig att man vill bara hoppas av glädje:)

No comments:

Post a Comment

Followers