Tuesday, June 15, 2010

HEROES!



Denna sanna serienörden jag är så följer jag nästan alla serier ni kan tänka er. Förutom Lost, som jag tyckte inte var något för mig. Vem vet kanske ser jag det någon gång i framtiden?

Men just nu håller jag på att kolla på Heroes volym 5 heter "Redemption" and I like it! Tråkiga är bara att det är den sista volymet som kommer att komma ut. De har nämligen lagt ner serien. Så jag hoppas verkligen att det kommer vara ett bra slut.

Det enda jag stör mig på i serien är den nya karaktären Samuel som spelas av Robert Knepper. Jag förknippar honom med "T-bag" hela tiden som han spelade i Prison brake. Som där var otroligt äcklig och jag ser fortfarande honom som så i denna serie. Det förstör lite att jag har sett honom någon annanstans. Det likadant med han som spelar Dexter, jag förknippar bara honom som bögen som spelades i Six feet under och ser honom som honosexuell kille när jag ser Dexter. Men jag måste ju själv bättra min syn på hur jag ser karaktär i serier. För stakars skådespelarna annars som bara kan få ett jobb pga det:P

Robert Knepper aka Samuel aka T-bag

No comments:

Post a Comment

Followers