Tuesday, June 2, 2009

Morgondagens resa!

Mindre än 5,5 timmar kvar tills jag måste vakna och dra mig iväg.
Jag är jättenervös. Tänk om jag inte vaknar? Tänk om jag inte hittar var flygbussten går ifrån? Ja de är massor med sånna tankar som styr i mitt huvud. Men de ska nog gå bra. Så som sagt kommer jag vara på färden hela dagen imorgon. Jag vet inte än om mitt svenska nummer kommer att funka eftersom jag har inte använt de på 7 månader. Men de återstå att se. Förhoppningsvis gör de det, skulle vara så mycket enklare om de gjorde det. Men förhoppningsvis så kommer jag kunna blogga och jag ska försöka göra de så ni ser precis varje steg jag tar. haha;)

Men så här ser mitt schema ut för morgondagen:

- kl 04.00 isländsk tid(IS), svensk tid (SV)06.00 ska jag vakna.
- 04.30IS,06.30 åka hemifrån. Jag kommer låna deras lilla bil och lämna kvar den där.
- 05.00IS, 07.00SV Flygbbusen går, är framma innan 06.00 någongång.
- 07.50IS, 09:50SV flyger avgår.
- 12.45SV, 10.45IS anländer på Arlanda. Sen tar jag flygbus/tåg in till Stockholm
- 15.21SV, 13,21IS avgår mitt tåg från Stockhom till Linköping.
- 16.58SV, 14.58IS byte i Linköping.
- 18.33SV, 16.33 HEMMA I VIMMERBY!!


Jag verkligen längtar men man kanske skulle ta och försöka somna så man får lite sömn innan man åker. God natt!

No comments:

Post a Comment

Followers