Saturday, June 20, 2009

Jag har som sagt så åkte jag hem i 2 veckor för att fira min brors student och även hälsa på familj och vänner. När man åker bort så där så glömmer man bort lätt sin rutiner som man har som tex att blogga. De ber jag om ursäkt för.
De 2 vekorna jag var i Vimmerby var jättehärliga och jag hade jätteroligt med alla gamla vänner. När jag väl var hemma i Vimmerby ringde mannen här i huset och sa att de ville byta aupair i augusti. Så i augusti är jag arbetslös igen. Men förhoppningvis inte allt för länge.
Denna helg är föräldrana i London och jag är själv med tjejerna. Imorgon ska vi på bio hade jag tänkt. Sen åker de till landet till deras mormor.

Kan skriva mer imorgon nu är jag trött och den största har inte somnat än. Måste få henne i säng innan jag själv somnar.

hörs

No comments:

Post a Comment

Followers