Thursday, May 28, 2009

Vart jag än går som de är så in i en affär eller är ut och festar så har sen jag kommit hit hört en låt från den sveska gruppen Familjen de snurrar i min skalle. Jag har nog hört den minst en gång om dagen om inte mer. Så efter 6 månder så här är jag ganska trött på den låten eftersom jag lyssnade ganska mycket på den förra sommaren. Som en annan plåga som var förra året i Svergie var ju låten med Maskin all som inte dansar är våldtäksman. Den låten tröttnad jag nog ganska fort på hemma i Svergie. Men den låten skulle jag inte bli av med nej för tro de eller ej nu har de börjat spela den här. Jag undrar om Isläningar vet verkligen vad de handlar om. haha, vissa har blivit imponerad att man kan texten men de är ju inte så svårt om man förstår och de har nog hört låten mijoner gånger.

Ja nu är de iaf inte långt var till jag kommer hem till Sverige och hälsar på. Ser fram emot de jättemycket. Något jag inte ser fram emot är själva resan. Måste vakna kl 4 på morgonen här ta mig ner till BSI där flygbussarna går från Reykjavik och vara i Keflavik innan 6. Kommer inte vara hemma i Vimmerby fören kl 18.33 Vilken himla lång dag de kommer bli. Men de är det värt de =)

Nu ska jag ta mig något innan de blir att åka väg med ungerna någonstan. Hörs och ses snart mina vänner;)

No comments:

Post a Comment

Followers