Tuesday, May 19, 2009

Underbart väder och läsning.

Jag känner att jag är väldrigt dåligt på att blogga om mitt aupairliv här på Island och tänker att jag ska ändra på de hela tiden men jag gör jag aldrig.
Sen i fredags iaf har det varit super bra väder här på Island. Känns som sommaren kom till Island iaf som jag trodde ett tag att den inte skulle göra.
I två dagar nu har jag suttir ute och läst när jag inte haft något att göra, alltså istället för att sitta vid datorn eller titta på dagsåperna som går. Och jag har faktiskt fått lite färg på bröst och axlar. Så imorgon om de blir lika bra väder blir de djupare uringning på linnet;) Jag har förresten börjat läsa igen boken; hon har genom tavlan ut ur bilden av johanna nilsson. Nu har jag kommit in i boken så de tar väl inte så lång tid innan jag läser ut den om de forsätter vara så här bra väder! =) Hitills tycker jag boken är bra. Jag har tillomed fått tårar då och då.
Idag är de också 2 veckor kvar tills jag kommer hem till Svergie och jag längtar verkligen. Ska bli spännade och komma hem och se vilka man ha kvar och vad som har hänt.

Men nu ska jag nog ser på How I meet you mother, vilket är en av de roligaste komediserierna just nu!

Puss på er,

No comments:

Post a Comment

Followers