Monday, July 21, 2008

vuxenlivet...


Känner mig så vuxen på något sätt. Fast anställning, körkort och i veckan ska jag kolla på en lägenhet. Och gillar jag den så flyttar jag in 1:a september. Mitt liv går för fort! Allt kommer på en gång. Egenligen borde jag väl vara glad att de gör de. Men jag är van att de händer ingeting med mitt liv.
Trodde inte de skulle gå så fort med lägenhet fast nu ska vi inte ta för snabba slutsatser, jag kanske inte ens gillar den?
Men det är så mkt jag måste köpa in. Plus att jag måste betala av mamma körkortet.

Saker jag kan komma på just nu jag behöver till lägenhet;- damsugare plus mer städsaker.
- kaffebryggare
- laptop
- soffa
- strykjärn (jag har en stryckbräda, så jag måste ju ha ett strykjärn till)

ska nog gå genom mina saker som jag har så jag vet vad som måste köpas!

allt för mig denna gång!

Nej föresten! Mitt karlsson är slut :( så jag kan inte hålla på mina fotonalbum :(
Eller jo jag kan ju skriva vid bilderna men jag vill få in allt, de är så många kort kvar. och nästa veck ska jg hämta flera!! Måste köpa fotoalbum med, har bara min två små kvar nu!

Nu var det nog allt för mig! hade..

No comments:

Post a Comment

Followers