Thursday, July 17, 2008

lite update.

Anledningen för jag inte har skrivit på ett tag är för att jag inte haft tid eller ork tyvärr. Men mitt liv känns rätt bra just nu fast jag inte har någon tid känns de som. Jag har fått fast och fått körkort och känner mig allmänt vuxen. Nu är det bara lägenhet som fattas.

Idag har jog jobbat på Cubus. Efter de drog jag och Daniella från jobbet och tränade på friskis och svettis. Har inte tränat på år och dagar men de var inte så jobbigt. Ska börja tränn nu en gång i veckan så jag får lite kondition innan jag börjar på träningshustet här i stan som jag tänkte göra i höst när jag inte jobbar på mycket. Måste ju passa på när det är gratis :)
J
ag har även blivit beroende av extra dropps, förhoppningsvis tar de över mitt rökande så jag kan sluta :) En vän till mig vars namn är Niklas har slutat. Han har hållt uppe nu i 4 dagar. Jag är stolt! Kanske han kan ge mig lite motvation till att sluta med :) Förhoppningsvis!

Jag håller föresten på att framkalla bilder som jag har på datorn (de är en hel del) Men de har jag har redan framkallat håller jag på att sätta in i ett fotoalbum. De känns som de är ett helt tidsjobb! Men de är kul. Speciellt när man är färdig och sitter och kollar med sina vänner och kan skratta åt hur man såg ut! Eller gråta. För ibland kan även har varit snyggare än vad man är idag.

Så de är vad jag ska gå och sätta mig och göra nu. Jag är inte klar på långa vägar!

Lovar att de inte ska ta så lång tid tills nästa gång jag skriver!

Imorgon ska jag föresten säga hejdå till Elina och Bradly de kommer bli sorlig! Berättar mer om det någon annan dag.

No comments:

Post a Comment

Followers