Wednesday, July 7, 2010

Dear John

Såg Dear John igår, en Lasse Hallström film som är baserad på en novell. Jag tyckte filmen var jättebra. Vilken kärleksfilm! Både gåshud och tårar kom på besök! Älskar även hur Lasse Hallström fick in den svenska flaggan i filmen också. Det är bra Lasse, sätt Sverige mer på kartan:) Jag verkligen gillar när svenskar och islänningar lyckas i världen och blir stora över hela världen.

Sen tror jag även att Channing Tatum har blivit min nya pojkvän. Haha åh, vad många kändispojkvänner jag har:P
Men kolla på honom så fin han är.
Och inte sån dåligt kropp heller.
Men jag vet inte om det kan varit uniformen som gjorde att jag höll för honom eller att han grät i filmen? På något sätt gillar jag killar som uttrycker sina känslor i jobbiga situationer och får tårar i ögonen. Och samtidigt försöker var stark med det går inte. Förstår ni hur jag menar?

Har ni chansen tycker jag att ni ska se filmen.

No comments:

Post a Comment

Followers