Wednesday, January 13, 2010

Skol update!

Dagen idag har varit bra. Jag började inte fören 11.00 och hade bara två lektioner! Så de har inte hänt så mycket. Efter skolan blev de en fika med några vänner sen följde Veronica med mig och vi satt här hemma och pluggade. Jag satt med min bok som jag läsa på svenskan. Svenska uppgiften går de bra. Jag håller på att en bok med Arnaldur Indridason - Vinterstad.

Är på kapitel 10 hittills och de är 29 kapitel. Men jag frågade min lärare om jag kunde även lyssna på ljudbok och läsa boken. Och de gick bra. Så jag har lyssnat några kapitel på ljudboken.

Igår hade jag programhantering första lektion och vi fick som uppgift att gå igenom ett Wordhäft och lämna in uppgifter. Word ska vi hålla på med i 2 veckor men jag gjorde klart allt på en lektion så jag får gå vidare till nästa häft. Kommer nog bli klar med denna kurs fort!

Imorgon har jag bara en lektion på en timme och de är matte B. Men tur är börjar den inte fören 11.50 så jag får lite sovmorgon!

Nu ska jag väl forsätta att läsa så jag hinner långt i boken innan jag har massor av andra saker att göra i de andra kurserna.

1 comment:

Followers