Thursday, November 19, 2009

Komvux den 11 januari!

Då börjar man på komvux den 11 januari.
Var och pratade med syon idag igen och betämde vilka kurser jag ska läsa upp och få bättre betyg i. Kurserna som jag kommer börja läsa är. Matte B, Svenska A, Engelska A, programhantering och Multimedia. Och jag kommer satsa så jag får MVG i allt. KOmmer inte nöja mig med mindre.

Just nu sitter jag ute i Södra Vi hemma hos Veronica och dricker kaffe och har trevligt.

Igår var jag på roadtrip till Blomstermåla och hälsade på älskade Martina och hennes lilla dotter Idun =) På vägen hem åkte jag in till Berga och hälsade på Elina och hennes kille. Alltid roligt att träffa vänner man inte har sett på länge! De två är verkligen saknade av mig.

Nu önskar jag bara att tiden ska gå och att de ska bli januari så jag kan börja skolan!=)

No comments:

Post a Comment

Followers