Thursday, June 19, 2008

Statskörningen.

Idag hade jag statskörning som sagt.
De gick väldigt bra. Gjorde bara fel en ända gång :)
De var ju inget att oro sig för som jag gjorde. De var mest roligt, roligtare iaf än halkan, den var inte så roligt. Jobbigaste var att jag hade en rökande, kåt gubbe till lärare. Haha men de var inte så farligt. Han var en bra lärare som tur var. Gjorde inte så att jag fick panik och började jag få panik så lugnade han ner mig!

Blev lite shopping i Linköping också. Köpte linnen, en sjal, smink och smycken.

Midsommar blir det inte de igen för min del. Jag jobbar hela helgen på alv.
men det kan nog bli roligt de med. Måste ta vara på den lilla tiden jag har kvar där!

Nu ska jag försöka förstå hur man bränner bilder på skiva förra gången jag gjorde de gick de inte så bra. Har ju många bilder att bränna.

xoxo//StellaRún

No comments:

Post a Comment

Followers